Wszechobecne zjawisko

Categories: Inne.

Cze 7, 2016 // By:Piotr // No Comment

Polska po roku 1989 zmieniła się diametralnie. Uwolnienie rynku i
wprowadzenie kapitalizmu w miejsce gospodarki centralnie planowanej
zaowocowało kilkoma zjawiskami, których wcześniej, w rzeczywistości
Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej nie dało się zaobserwować.

Na przykład
wszechobecność reklamy. Bo reklama jest wszędzie tam, gdzie jest
jakakolwiek działalność mająca na celu zarabianie pieniędzy. Pobocza
naszych dróg są dosłownie usiane planszami, które usiłują zainteresować
nas jakimś produktem. Reklam jest też mnóstwo w telewizji czy w
internecie. W komercyjnych stacjach zdarza się, że jeśli chcemy obejrzeć
film trwający dwie godziny, to musimy liczyć się z tym, że w jego
trakcie stacja pokaże nam przynajmniej pół godziny reklam. Ma to swoje
plusy, bo można w tym czasie na przykład pójść do toalety albo zrobić
sobie kanapkę, nie ryzykując, że straci się coś istotnego dla fabuły.
Coraz więcej reklam jest również w internecie, choć przybierają one
często nieco bardziej subtelne formy niż w telewizji. Stosuje się na
przykład marketing szeptany.

About Piotr

Browse Archived Articles by Piotr

Leave a Comment

Your email address will not be published.