Namiot handlowy – jak wybrać ten odpowiedni?

Categories: Biznes i ekonomia.

Lip 25, 2018 // By:Brands Media // No Comment

Namioty handlowe cieszą się coraz większą popularnością. Ich wynajem czy nawet zakup jest znacznie bardziej opłacalny niż wynajem lokalu w budynku. W związku z dużą ilością ofert od producentów i firm oferujących wynajem okresowy namiotów może jednak pojawić się problem ze znalezieniem tego najlepszego. Jak więc wybrać odpowiedni namiot handlowy?

Funkcje namiotu

Na samym początku należy się zastanowić, jakie funkcje ma spełniać namiot handlowy. Niewątpliwie powinien służyć nie tylko wystawcom, ale także uczestnikom targów, a więc potencjalnym klientom, którzy po zapoznaniu się z oferta będą mogli dokonać zakupu. Namiot powinien mieć więc odpowiednią wielkość, by umożliwić wyeksponowanie towarów i swobodne poruszanie się w jego wnętrzu.

Ochrona przed warunkami atmosferycznymi

Namiot handlowy ma także zapewnić odpowiednią ochronę dla produktów, które się w nim znajdują. Z jednej strony powinny być one odpowiednio widoczne i niczym nie zasłonięte, z drugiej strony konieczne jest chronienie ich przed takimi warunkami atmosferycznymi jak deszcz czy wiatr. Na pewno należy wybrać namiot wodoodporny, gdyż nawet przy dobrych prognozach nie sposób przewidzieć, czy nie będzie padać. Powinien być też na tyle wytrzymały, by nawet przy gwałtownych porywach wiatru stelaż mógł utrzymać całą konstrukcję.

Estetyka

Choć najważniejsza jest funkcjonalność namiotu, o estetyce też nie można zapomnieć. Najlepiej wybrać namiot, który wizualnie przypomina te zdobiące ogród podczas przyjęć czy bankietów na dworze. To właśnie na wygląd stoiska zwraca się uwagę w pierwszej kolejności. Nieestetyczny namiot może przyczynić się do utraty wielu potencjalnych klientów, którzy nawet nie będą chcieli zapoznać się z ofertą i zamiast tego wybiorą konkurencję. Namiot powinien być więc solidny, ale także pojemny i dobrze oświetlony. Wszystkie te czynniki sprawią, że będzie mógł ugościć wystawców i uczestników i wywrzeć dobre pierwsze wrażenie. Ostatnim elementem jest otwartość na przestrzeń. Należy wybrać namiot, który będzie zachęcał do wejścia do środka, zamiast być zamkniętymi czterema ścianami.

About Brands Media

Browse Archived Articles by Brands Media

Leave a Comment

Your email address will not be published.