marketing internetowy a brand

Promocja marki w internecie jest podstawą emarketingu. Rozwój własnego brandu musi być obowiązkiem świadomego i nowoczesnego biznesmena!

pozycjonowanie

seo/sem

Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona stanie się bardziej widoczna w sieci! Większa widoczność to większy ruch, a większy ruch - większe zyski! To działa!

social media

Bez mediów społecznościowych nie istniejesz! Dziel się z klientami swoimi pomysłami, odpowiadaj na pytania i twórz z nimi głębokie relacje!

email marketing

email marketing

Buduj lojalność konsumencką i relacje między odbiorcami. Dzięki mailingowi stwórz pozytywny wizerunek firmy!

Co jest w marketingu najważniejsze?

skuteczność

Przekaz marki musi być skuteczny – bezsensowne działania, które tylko marnują wszystkim czas to prosta droga ku samozagładzie! A nikt tego nie chce…

Wiarygodność

Niech to, co publikujesz, pokrywa się z prawdą. Dzisiaj to właśnie wiarygodność jest w cenie – odbiorcy chcą czuć się ważni, jakby też współtworzyli twoją markę!

systematyczność

Musisz się zawsze trzymać grafiku – nie ma „Zrobię to jutro”, „Dzisiaj mi się nie chce”, „Nie mam nastroju” – Chcesz mieć więcej klientów? To trzeba systematycznie na to pracować!

Kim jesteśmy?

Marketing to coś więcej niż reklama. To budowanie relacji z klientami, aby byli lojalni na wieki.

Olga Matuszak

Rozwój brandu musi być tożsamy z wartościowym przekazem. Dziś marketing brandowy musi być połączeniem dziennikarstwa internetowego i ciekawej treści.

Rafał Stefanowicz

Emarketing to jak pływanie bez rąk. Łatwo pójść na dno, jeśli się nie ma wsparcia w odpowiednich osobach.

Jacek Smogur

Skuteczny marketing to ilość środków, które lądują w portfelu klienta. Jeżeli osiągasz konwersję, to cena nie gra roli.

Mikołaj Sołtan

Brand visibility

Szersze spojrzenie na marketing brandowy – 3 kroki do sukcesu!

Brand Journalism

1

krok

Dziennikarski styl

Key message

Branded Content

Storytelling

Press Office (internal, external)

SEO Brand

2

krok

Brand positioning

Website optimization

Positioning Activities

Link buidling

Content marketing

Brand Activity

3

krok

Aktywność marki

Marketing tradycyjny

Działalność charytatywna

Działalność branżowa

Umowy partnerskie